Řešení pro akceptaci platebních karet

Akceptace platebních karet je základní aplikací nahranou ve vašem platebním terminálu, která umožňuje automatické ověření platnosti karty a dostatku finančních prostředků na účtu zákazníka, výpisy v papírové i elektronické podobě, připsání platby na váš účet, tisk dokladu o provedené transakci atd.
K této platební aplikaci je možné doinstalovat další služby.

Mám zájem o řešení

Hlavní výhody akceptace platebních karet

Lidé rádi platí kartou

Bezhotovostní a zvláště pak bezkontaktní placení zažívá obrovský rozmach s potenciálem dalšího rozvoje. Stále více bank nabízí svým klientům možnost uskutečňovat platby přes mobil.
K tomuto účelu je nutné disponovat smartphonem podporujícím NFC technologii. Na českém trhu je NFC telefonů již celá řada. Pokud telefon podporuje NFC technologii, lze využít více variant elektronických peněženek.

Zákazníci utratí více, když peníze nevidí

Dle nejnovějších analýz utratí zákazník
s platební kartou až o 30 % více financí za své nákupy. To znamená, že si zakoupí
i to zboží, které by v hotovosti třeba nekoupil. Je zřejmé, že lidé snáze utratí své peníze, pokud je ve svých peněženkách nevidí.

Platební terminál
v sobě skrývá množství dalších služeb

V současné době již platební terminál není jen izolované zařízení určené pro přijímání bezhotovostních plateb. Lze ho využít i k dalším službám, jako je propojení platebního terminálu
s pokladním systémem, službu CashBack, dobíjení kreditu mobilních telefonů nebo elektronické věrnostní systémy založené na technologii předplacených karet.

Platební karty můžete přijímat prostřednictvím námi nabízených platebních terminálů, které akceptují platební karty MasterCard, VISA, American Express, Diners Club, China Union Pay, JCB a další.

Jaké jsou náklady na pořízení platebního terminálu?

V případě zakoupení platebního terminálu do osobního vlastnictví je třeba kalkulovat
s následujícími jednorázovými náklady:

  • pořizovací cena terminálu (v závislosti na typu)
  • poplatek za instalaci a školení obsluhy terminálu
    a bezpečnosti karet

Pravidelné náklady na provoz terminálu:

  • SW licence (garance správné funkčnosti platebního terminálu podle všech pravidel legislativy, karetních asociací a požadavků banky)
  • servisní poplatky (v případě návštěvy servisního technika)
 

Chci platební terminál na svou provozovnu. Jak postupovat?

Výběr nejvhodnějšího platebního terminálu

Vyberte si z naší nabídky nejvhodnější platební terminál podle typu vaší provozovny a možnosti připojení
k internetu.

Uzavření smlouvy
o akceptaci karet s bankovní společností

Platební terminál lze provozovat pouze na základě smlouvy o akceptaci platebních karet, uzavřenou s bankovní společností. Doporučujeme se proto obrátit na jednu z našich partnerských bank a vyžádat si nabídku této služby.

Naše partnerské banky v ČR


  • UniCredit Bank CZ

  • Raiffeisenbank

  • Komerční banka



Naše partnerské banky na Slovensku

  • UniCredit Bank SK

  • Všeobecná úverová banka

  • Slovenská Sporiteľňa


Přímý nákup vs. pronájem od banky

Platební terminál můžete získat buď pronájmem od některé z bank nebo přímým nákupem od naší společnosti.

V případě, že se obrátíte na banku se žádostí o zpracování nabídky na platební terminál, připravte si údaje o:
1) průměrné výši transakce
2) předpokládaném měsíčním obratu přes platební karty

Na základě těchto údajů vám banka zpracuje nabídku, která by měla zahrnovat všechny náklady spojené
s pořízením této služby.
Při nižších obratech nebo nevýhodných bankovních podmínkách je možné pořídit si platební terminál do osobního vlastnictví přímo od nás.