Řešení pro drobné živnostníky
a maloobchody
EET pokladna SONET

Připravili jsme pro vás efektivní nástroj,
který ulehčí vaše podnikání.

Aplikace sonetpokladna je náš nový produkt, který vám nabízí jednoduché řešení pokladního systému.
Navíc vám také dokáže pomoci s plněním povinností Elektronické evidence tržeb.

Mám zájem o řešení

Univerzální pokladní systém sonetpokladna s EET

Naše nabídka dle typu vašeho podnikání


Nabízíme efektivní technické řešení pro vaše obchodování - s námi budete připraveni na EET


maloobchod | velkoobchod | gastronomie | ubytování | služby | řemesla

Již mám pokladní systém, ale bez akceptace platebních karet

V případě, že již máte pokladní systém, který plní i funkci EET, ale chybí vám akceptace platebních karet, nabízíme možnost zakoupení platebního terminálu, případně propojení tohoto platebního terminálu přímo
s pokladním systémem.

Požaduji levné řešení
s funkcemi EET

V případě, že nepotřebujete složitý pokladní systém, nebo zatím žádný nevlastníte, nabízíme:


  • POS terminál, s funkčností EET
  • nebo
  • snadno ovladatelný pokladní systém, který pro vás nabízíme ve 3 cenových tarifech

    Více informací o nabídce funkcí sonetpokladny naleznete níže na této stránce.

sonetpokladna

Již brzy ke stažení!
App pro Android a Mac
Mobilní aplikace sonetpokladna je uživatelsky přívětivá, snadno ovladatelná a intuitivní.


  • lze ji integrovat s EET aplikací na Portálu SONET nebo modulem pro skladové hospodářství,

  • ovládá se přes webovou nebo mobilní aplikaci,

  • může být propojena s platebními terminály včetně mPOS,

Nabízíme vám dokonalé propojení mezi:

a

Nabídka dostupných tarifů mobilní aplikace sonetpokladna

TARIF EASY

Nejjednodušší varianta naší pokladny.

V rámci EASY tarifu je umožněno provádět veškeré základní pokladní operace jako například:


  • vytvářet kategorie zboží,

  • vkládat číselníky zboží,

  • uskutečňovat operace prodeje,

  • vystavovat účtenky atd.



V rámci tohoto tarifu získáte zcela zdarma:

  • webovou a mobilní pokladnu,

  • prohlížečku účtenek,

  • distribuci účtenek - email, tisk,

  • export dat do XLS formátu,

  • provoz 1 uživatelského účtu, na
    1 mobilním zařízení.

TARIF BASIC

Základní tarif našeho řešení.

Basic tarif je oproti tarifu EASY rozšířen o funkce, které vám zpříjemní a zrychlí práci při prodej a vystavování účtenek.

Poskytuje veškeré statistické údaje, tj. informace o obratech, kontrolní součty apod.

V rámci tarifu BASIC získáte zcela zdarma::


  • webovou a mobilní pokladnu,

  • prohlížečku účtenek,

  • distribuci účtenek - email, tisk
    a případně SMS (za poplatek),

  • import kategorií a zboží,

  • statistické nástroje (obraty, počty transakcí apod.),

  • 3 uživatelské účty, na max. 3 mobilních zařízeních.

TARIF PREMIUM

Tarif pro náročnější klienty, kteří vyžadují velké množství funkcí a služeb.

Obsahuje následující moduly a funkce:


  • webovou a mobilní pokladnu,

  • prohlížečku účtenek,

  • distribuci účtenek - email, tisk (SMS zprávy za poplatek),

  • podporu skladového hospodářství,

  • import kategorií a zboží,

  • podpora EAN a QR kódů,

  • statistické nástroje (obraty, počty transakcí apod.),

  • analytické nástroje (cíle a zdroje zákazníků, skladba zákazníků, nakupované zboží apod.),

  • 10 uživatelských účtu a až 10 mobilních zařízení,

  • API rozhraní a web services pro integraci systémů - propojení pokladny s účetními nebo vnitropodnikovými systémy